Friday 27 July 2012

LAMAN semakan harga emas harian Malaysia – daily gold rates and prices

LAMAN semakan harga emas harian Malaysiadaily gold rates and prices ini dibina bertujuan untuk memudahkan anda menyemak kadar harga emas harian bagi pelbagai tujuan. Di sini dikumpulkan pautan-pautan untuk ke Federation Of Goldsmiths & Jewellers Association Of Malaysia, Bank Negara Malaysia, institusi kewangan dan syarikat pengeluaran emas. Sila klik mana-mana pautan yang kami sediakan di bawah berdasarkan keperluan anda.
daily gold price in malaysia

Web Panduan untuk Pelaburan Emas dan Menjadi Usahawan Emas http://emasmaster.com/

1. Jika anda ingin membeli atau menjual barangan kemas di mana-mana kedai emas. Gunakan pautan di bawah untuk menyemak harga emas 999, emas 916, emas 835, emas 750 dan emas 375 bagi hari ini:
2. Jika anda ingin membeli atau menjual syiling Kijang Emas. Gunakan pautan di bawah untuk melihat harga Kijang Emas hari ini:
3. Jika anda ingin membeli atau menjual emas di UOB Bank. Gunakan pautan di bawah untuk melihat harga emas UOB Bank hari ini:

4. Untuk mengetahui harga emas terkini Public Gold, sila gunakan pautan ini:
5. Mahu mengetahui berapa harga Dinar Kelantan hari ini? Gunakan pautan semakan ini untuk mengetahuinya:
Nota*: Harga emas akan berubah setiap hari kecuali hari Sabtu dan Ahad atau hari cuti umum. Harap maklum.

-Sekadar cadangan-
Belum lagi membuat sebarang pelaburan emas tetapi bercadang mahu mempelajari bagaimana pelabur profesional membuat keuntungan tinggi daripada peningkatan harga emas? Kami cadangkan anda membaca Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan ini. Ditulis khas untuk mereka yang masih belum tahu bagaimana melakukan pelaburan emas di Malaysia.

Sumber Asal:  Julmazli Dot Com

No comments:

Post a Comment

Boss Bank pun join Quantum Metal memang terbaik

 Jika boss RHB, Bank Muamalat Dan Affin Bank sendiri dah join QM, apa yg nak dikatakan lagi. Nak join? Tekan link ini untuk Pendaftaran Perc...