Wednesday 6 April 2011

harga emas Mac dan april 2011 - Analisis ringan

Salam ceria Emasmaster buat semua peminat dan pengkaji emas..
EmasMaster hari ini ingin berkongsi sedikit info pasal HARGA EMAS.. jika anda perasan dalam bulan lepas harga emas memang dalam keadaan yang tak stabil maksud EmasMaster harga emas dalam bulan dalam keadaan turun naik turun naik turun dalam angka yang agak besar.


sedarkah anda bahawa sebenar harga emas dalam bulan mac memang begirulah pe’elnya..  turun naik turun naik dalam skala yang gak besar. sila lihat graf ini untuk lebih jelas.
http://www.kitco.com/scripts/hist_charts/monthly_graphs.plx
aumar09 Analisis harga emas Mac dan april 2011aumar10 Analisis harga emas Mac dan april 2011aumar11 Analisis harga emas Mac dan april 2011
walaupun pada bulan mac harga emas gak tidak menentu tetapi anda boleh lihat harga emas kembali meninngi pada akhir Mac kecuali pada tahun 2009, ini mungkin kerana faktor kemelesetan ekonomi.
itu cerita harga emas pada bulan March.. JOM KITA LIHAT TREND harga emas pada bulan APRIL..
secara kasar atau purata.. selepas Emas mengalami harga tidak menentu pada bulan mac.. emas akan kembali stabil pada bulan april, bahkan anda boleh lihat dalam graf di bawah harga emas terus memanjat dengan PANTAS dan DRASTIK pada bulan APRIL.. emasmaster menyimpulkan  bahawa bulan april biasanya harga emas akan meningkat secara stabil dan kadang-kadang drastik. sila lihat contoh peningkatan drastik di graf berikut
auapr06 Analisis harga emas Mac dan april 2011
auapr07 Analisis harga emas Mac dan april 2011
auapr10 Analisis harga emas Mac dan april 2011
ini graf tahun-tahun lepas untuk harga emas dalam bulan APRIL.. di bawah ini adalah harga emas dalam bulan april 2011.. APAKAH JANGKAAN ANDA?
auapr11 Analisis harga emas Mac dan april 2011
Jangkaan emasmaster harga emas akan menokok secara serius pada bulan april ini.. oleh itu bagi sesiapa yang ingin LOCK HARGA sila berfikar secara rasional dan buatlah keputusan BIJAK!
wang anda aset anda, anda yang tentukan… 
maklumat graf bulan-bulan lain sila lihat di sini http://www.kitco.com/scripts/hist_charts/monthly_graphs.plx
*walaupun biasanya harga emas meningkat pada bulan appril tidak mustahil harga emas juga boleh jatuh pada bulan april.. ini hanya pandangan emasmaster yang tak seberapa..

Good Luck.. Good Lock!

*cara lock

No comments:

Post a Comment

Boss Bank pun join Quantum Metal memang terbaik

 Jika boss RHB, Bank Muamalat Dan Affin Bank sendiri dah join QM, apa yg nak dikatakan lagi. Nak join? Tekan link ini untuk Pendaftaran Perc...