Wednesday 13 March 2013

Berita Emas : Zain Saidin Hadiahkan Rozita Che Wan Gelang Emas

Assalamualaikum..keja
salam emas master buat semua..
Bulan bulan terkini mencatatkan harga emas menurut dan naik sekejap-sekejap di satu hari.. hehehe mcm kaji cuaca lah pula.

secara ringkasnya harga emas kini masih berada di paras rendah walaupun ada kajian menunjukkan harga emas pada tahun 2013 ini akan mula memanjat.. (lihat sini)

berikut beberapa berita pilihan buat tatapan bersama :

Oh ya, sekarang ini adalah masa terbaik untuk anda melabur emas dan perak, kerana paras harga kedua2nya sekarang ini sama dan lebih rendah lagi berbanding harganya pada ketika artikel ini disiarkan di akhbar Harian Metro sebelum ini.
pelaburjutawan
Baiklah, jom kita tengok dulu bagaimana prestasi harga emas dan perak bagi minggu ini.

GRAF HARGA EMAS

GRAF HARGA EMAS
Dalam 3 minggu ini harga emas dan perak tidak banyak berubah, dan kalau diperhatikan dengan lebih dekat, ia sebenarnya bergerak naik dan turun dengan sangat cepat, dalam range yang amat kecil.
Walaubagaimanapun, kedudukan harga seperti ini juga adalah peluang keemasan kepada anda yang masih belum memulakan belian dan pelaburan emas anda, dan kalau anda dah beli emas saya cadangkan untuk anda membeli silver / perak pula kerana potensi kenaikannya sangat tinggi disamping prestasi harga silver kelihatan agak baik berbanding harga emas.
Rasanya tidak mustahil, jika harga silver akan naik terlebih dahulu, kemudian baru diikuti oleh harga emas. Jom kita perhatikan pada statistik peratus kenaikan harga emas dan harga perak yang direkodkan bermula pada 1 januari – 31 disember setiap tahun ini. (http://pelaburjutawan.com)

PRESTASI TAHUNAN HARGA EMAS

PRESTASI HARGA EMAS 


 Heheh masuk juga dalam berita emas kali ini >> Zain Saidin Hadiahkan Rozita Che Wan Gelang Emas
Bukan hadiah biasa, tapi gelang emas dari Habib Jewels yang dihadiahkan oleh Zain kepada kekasih hatinya, Rozita Che Wan disebuah majlis ulang tahun Rozita yang ke 39 malam kelmarin.

Majlis ini telah dirancang bersama oleh penerbit Zeel Production Sdn Bhd iaitu Fadzil Teh bersama beberapa orang lagi  rakan selebriti lain di Publika, Solaris Dutamas.

Jika betul kiraan kami, ini merupakan sambutan hari lahirnya buat kali ke-4 untuk tahun ini. Ini kerana menerusi Berita Harian, Rozita telah diraikan di set rakaman Masterchef pada pagi 9 Mac. Sebelah malam pula, selebriti ini menyambut bersama Zain dengan makan malam di KLCC. Manakala pada sebelah petang pula, Rozita meraikan hari lahirnya bersama keluarga tersayang.

Dalam pada itu, Zain turut berharap agar harapannya untuk memperisterikan Rozita Che Wan akan tertunai.

“Harap-harap ia akan jadi lebih bermakna dengan niat suci kami untuk bergelar suami isteri. Mana-mana pasangan bercinta pun mengharapkan pengakhiran yang indah untuk ke jinjang pelamin dan seterusnya bahagia ke akhir hayat.

“Ia lebih baik kerana kita boleh berkongsi banyak perkara bersama-sama. Susah senang bersama,” ujar Zain
=============
ANDA INGIN MEBELI EMAS DENGAN HARGA TERBAIK ATAU ANDA INGIN BERNIAGA EMAS HUBUNGI ADMIN

add%2Badmin%2Bcopy [contact]



[ contact me ]
admin www.emasmaster.com
add di https://www.facebook.com/emasmaster
SmS , Viber , WhatsApp : 0175750810
LIKE PAGE INI : http://www.facebook.com/EmasMasterPage
atau https://www.facebook.com/TeamEmasMaster
Twitter : www.twitter.com/emasmaster
Jom register GCP free http://www.gcp.com.my/?id=ad1689

No comments:

Post a Comment

Boss Bank pun join Quantum Metal memang terbaik

 Jika boss RHB, Bank Muamalat Dan Affin Bank sendiri dah join QM, apa yg nak dikatakan lagi. Nak join? Tekan link ini untuk Pendaftaran Perc...