Monday 3 July 2023

Perlu ke buat GCA (Pajakan Online E-Rahnu) di Quantum Metal

 


PERLU KE BUAT GCA?

Jawapannya adalah :

- Perlu untuk orang yang penat bekerja tetapi takda simpana.. saban bulan gaji masuk tapi tak sempat melihat hasil macam kami.. semua habis bayar komitmen bulanan 👀

Berbaloikah buat GCA (Pajakan ERahnu Online ni) ??

- Hari ni, asbab GCA.. keluarga kecil saya di KL sudah mampu mencapai setengah kilo emas (504g ++) dalam bayar komitmen & belanja harian bulanan keluarga kami macam biasa.. Kami buat GCA dulu baru belanja.. Jadi Kami ada bekap emas di belakang. Alhamdulillah.

Betul ke boleh untung buat GCA?

- Sudah 2 transaksi yang saya test jual ketika harga LME 66 dan sudah dapat profit melebihi force saving. Maka, bersemangatlah lagi menggunakan fasiliti GCA ini.

Kesimpulan?

- GCA adalah long term, hasil GCA sis plan guna lagi 5 tahun sejajar dengan kenaikan nilai emas ketika itu. GCA ni dia buat sis rasa jd manusia yang x mengecewakan bila penat kerja & bila dapat duit gaji kita, ada emas sudah di belakang nya.

Tips dan Teknik?

- Bayangkan berapa banyak kita rugi emas kalau x buat GCA saban masa. Ikot budget saja. Tak mampu semua gaji, gcakan separuh. X mampu separuh, min RM150 kan ada. Dari xde langsung.

Apa beza dengan beli EMAS FIZIKAL- Pajak Vs GCA?

- Sama je kalau sishan dapat gaji, sishan beli emas kat kedai emas fizikal. Kemudian, berjalan masuk cari ArRahnu & pajak terus emas. Duit dapat, emas tersimpan rapi. Tapi upah simpan 11% GCA 3.5% je setahun. 

Emas pula mungkin akan dilelong kalau 6 bulan tak pergi bayar bunga² cinta..renew surat.. nak pula time tu harga emas menjunam :(( Semua ini diatasi dengan kemudahan GCA, tiada emas dilelong.. tiada WAJIB RENEW yuran pengurusan yang rendah & PEMILIKAN EMAS INI ADALAH 100% MILIK KITA.

Tak boleh guna semua 

Jangan tinggal semua.

Ubahsuai dari perkongsian- Sis Han Qamar

#Emasbiz #emasmaster #JutawanSAE 

#Lovva #Majraha #Herys #Luver9 

#Quantummetal #QMGold #Consultant 

#DaftarQM #GSA #GCA #GAE

🪄🔑🪄

DAFTAR PERCUMA QM GOLD ACC (GSA)

Klik di sini bit.ly/freeregisterqm

Whatapps Admin: https://wa.link/x4q5ja

Info lengkap Quntum Metal sila ke Group Telegram : 

https://t.me/QMSharing


No comments:

Post a Comment

Boss Bank pun join Quantum Metal memang terbaik

 Jika boss RHB, Bank Muamalat Dan Affin Bank sendiri dah join QM, apa yg nak dikatakan lagi. Nak join? Tekan link ini untuk Pendaftaran Perc...